Profile

vladmradio: (Default)
vladmradio

April 2024

S M T W T F S
 123456
78910111213
141516171819 20
21222324252627
282930    

***

(порожньо)

Most Popular Tags

Радий представити нову українську онлайн-радіостанцію Radio Kitchen

Як музичний редактор, запрошую меломанів на дегустацію.
У нашому меню - коренева рок-музика сімдесятих, джаз, блюз і соул.
Франкофонні та інші пісні трохи розвантажать психоакустичні сенсори від засилля англосаксонського контенту.
Вельми рекомендую до прослуховування у період зимових свят!

(no subject)

Date: 2015-01-01 10:09 am (UTC)
myos_otis: Незабудка (Default)
From: [personal profile] myos_otis
Рівно пять років тому о цю пору здибав на супутниковому каналі "W-щось таке, не згадаю точніше" чудовий ... ммм... підкаст, коли можна так сказати. Там періодично ішли топ-кліпи з усього світу, вечорами молодіжний серіал про якусь французьку балетну школу, а весь інший час займали прекрасні франкофонні кліпи. Був у такому захваті, що почав записувати все підряд, вибираючи потім саме-саме, і назбирав вже ( в дещо стислому форматі, але не нижче 1 Mbps) аж на два ДВД майже. І тут канал замовк.
А трохи згодом там з`явилися якісь араби, не музика, а просто казна що.
Навіть не встиг знайти що то було. А, "W90", згадав !
Є в мене втішне для мене особисто припущення, що спонсором каналу була дружина Саркозі, бо й навіть один кліп з нею, теж дуже пристойний вдалося записати.
А коли у її чоловіка почалися проблеми, грошики скінчилися :(
І досі жаль.

(no subject)

Date: 2015-01-01 11:43 pm (UTC)
myos_otis: Незабудка (Default)
From: [personal profile] myos_otis
Ну, певно що така гарна жінка та ще й успішна співачка багато додала до іміджу чоловіка. А, ще пригадую, на тому каналі були також і дуже-дуже гарні італійські кліпи, запамятався той, де співак іде містом в чарівних окулярах і скрізь замість буденних стін, провулків та площ бачить такі незвичайні картини - слів не вистачить описати. Десь далеко в архіві все лежить, не пригадаю вже хто саме то був.
А маленьку війну французів проти засилля голівуду у 90-сті роки і я пригадую. Відродження та становлення власної культури - це, звичайно ж, дуже добре, от тільки одне але : здається мені, саме цим процесом у них там скористалися всякі радикали, і не в останню чергу ультраправі, що десь навіть змикаються з лівими. Не буду стверджувати напевне, це в мене десь на рівні інтуїції. Але дуже добре запамятався один концерт якоїсь групи там у них, де соліст, вдягнений як "простой работяга", грав на акордеоні. Концерт загалом цікавий, та хотів би я почути переклад всього того, що він там співав. Бо - знову ж таки інтуїція - реакція глядачів була досить таки красномовною. Це була реакція не на спів, а саме на слова, я хоч і ні бум-бум французькою, проте такі речі розрізняти вмію, певно ви розумієте про що мова.
Десь у мене є запис з ефіру якогось благодійного концерту на німецькому телебаченні виступу відомої, досіть старенької вже, та все ще дуже популярної німецької групи - ні, не те що ви подумали, це не ті рокери, з фотографіями яких в натуральний розмір так люблять фотографуватися молоді засранці з наших( дав би лінк на одне таке фото, та не буду, бо в тому ЖЖ є навіть фото, де "любий синочок" ще й опіум курить ), це простіші, але не такі вже й прості хлопці. Не пригадаю назви групи, та ось приспів :

Alles verloren, keine Wohnung, keine Arbeit, kein Geld
Все втрачено, ні житла, ні роботи, ні грошей,
Sie nennen sich Berber, verachtet vom Rest der Welt
Ви зветеся бомжами, зневажаєтесь усіма іншими в світі,
Dabei liegt das Schicksal, nicht immer in den eigenen Handen
Мимо проходить доля, не кориться вашим власним рукам,
Ganz schon fertig, heißt noch nicht lang am Ende.
Все пройшло, незабаром капець.

Отакі діла, малята ...
Цей кліп німці навіть досить таки доречно вставили до чергової серії одного з популярних поліцейських серіалів. Це десь на початку економічної кризи 2009 року, здається, й написано.
Пісня взагалі дуже позитивна, там далі прямим текстом заклик підтримати одне одного, просто по-людськи, без будь яких натяків до радикальних дій. Чого явно було аж через край на концерті того французького акордеоніста.

(no subject)

Date: 2015-01-02 11:58 am (UTC)
myos_otis: Незабудка (Default)
From: [personal profile] myos_otis
Рокер з акордеоном ?! - Це десь як джазист із балалайкою чи гармошкою :)
Бачив концерт десь у Греції, не записав, на жаль, і навіть не дотумкав, хто саме то був. Але вразили вони мене в саме серце : посередині концерту соліст відклав убік свою електронну гітару і взяв натомість до рук електронну СКРИПКУ. Камера дала крупний план того дива. Не бачив ніколи нічого подібного. І не чув, ні до, ні після, щось надзвичайне просто.

(no subject)

Date: 2015-01-01 04:21 pm (UTC)
From: [personal profile] 0rest
В мене в бровзері рівно 4 секунди грає лиш. Мо тому, що я на лінуксі?

Дай прямий лінк на потік, може?

(no subject)

Date: 2015-01-01 06:29 pm (UTC)
From: [personal profile] 0rest
напряму фуричить чотко. Мабуть, зависну на цій хвилі трохи :)

п.с. іноземна мова напрягає з певного часу. Умовний рефлекс, хулєра.

А за "вкусную зиму" можна було б і кувалдою переїбсти, при нагоді. Добре, що ти в друзях, тобі не загрожує, але ж..

(no subject)

Date: 2015-01-01 07:59 pm (UTC)
From: [personal profile] 0rest
Скажу чесно, умовний рефлекс виявився сильнішим - я не зміг це витерпіти і виключився після третього разу.

Тема, до речі, дуже актуальна, бідолашні кафешки наші мучаться з емтіві різними (клієнти, такі, як я, їх періодично матом криють, гроші вони втрачають не мені і друзях моїх, а альтернативи нема. Жаліються, що нема.

Ну не суки? Я про політику державну і цих жлобів, що при грошах.

(no subject)

Date: 2015-01-01 11:49 pm (UTC)
myos_otis: Незабудка (Default)
From: [personal profile] myos_otis
Діждав півночі, втикнув прямий лінк у вінамп - ні-хе-ра !
Що там за швидкість така скажена ?
( Вбік ) Щойно завів собі ЖЖ - для постів російською.
Тепер чекаю, що прилетить від Ореста :)

(no subject)

Date: 2015-01-02 09:59 am (UTC)
myos_otis: Незабудка (Default)
From: [personal profile] myos_otis
То вже після десятої вечора тільки, коли ваша ласка, бо раніше лінія забита, аж шкварчить.

(no subject)

Date: 2015-01-02 06:49 pm (UTC)
myos_otis: Незабудка (Default)
From: [personal profile] myos_otis
Ні, не зараз. За хвилину пройшло 240 кБайт, отже 4 кБайт на секунду, що приблизно =32 кБод. Замала трохи швидкість каналу.
Може трохи пізніше, коли вже точно всі студенти на дискотеку підуть, а їхні матусі перестануть в Однокласниках хвалитися обновами та шукати собі в гуглях нову пральну машинку чи ще яку халепу :)

(no subject)

Date: 2015-01-02 11:09 pm (UTC)
myos_otis: Незабудка (Default)
From: [personal profile] myos_otis
Щось не теє з моїм вінампом, мабуть. Бо після 12-тої зміг таки тупо записати браузером потік у файл. Приблизно 10 хвилин, 3.8 МБ, перейменував його у mpg і тоді тільки вінамп зміг його програти. Видав що довжина запису 10 хв.36 сек, швидкість на початку підскочила до 16, та за хвилину почала падати і наприкінці становила 5.7 кБайт на секунду, тобто приблизно ті ж самі 48 кілобод.
За годину до півночі я вже спробував таке зробити, десь на пару хвилин.
Ну, буду щось робити аби слухати на льоту. Я давно звик працювати ночами, тож 48 точно піде. А може й вдвічі вище, але тоді вже нічого більше не зробищ. Бо крейсерська швидкість закачки файлів у мене рідко буває вища за 10 кБайт на секунду, навіть уночі.

(no subject)

Date: 2015-01-03 12:06 pm (UTC)
myos_otis: Незабудка (Default)
From: [personal profile] myos_otis
Та ні, розібрався вже, там нижче написав як саме.
Записувати потік (та й взагалі будь-що незрозуміле для нього ) у файл мій браузер добре вміє, аби тільки зміг побачити лінк.
Вінамп же з ранку хвилини зо дві помучив, та й плюнув.
Така швидкість точно не для мене : він довго конектиться, за секунд 5-10 заповнює буфер до процентів 70-80, видає якийсь уривок голосу чи мелодії, і знову все спочатку.
Так що - тільки 48, більше у мене не пройдьоть !
Або ж - пять хвилин писати, хвилину слухати. :)

ЗІ: вчора "бегущая строка" на Інтері доставила.
Ото найкраща новина Нового року :)
Так їм і треба, ідіотам.

(no subject)

Date: 2015-01-03 09:46 pm (UTC)
myos_otis: Незабудка (Default)
From: [personal profile] myos_otis
Ага, ну ось спробував таки вдень записати потік у файл, десь на півтори хвилини звучання, як показав Вінамп по тому. Скільки часу записував, не знаю, ніколи було, та те що з того вийшло, не дуже сподобалося. Бо, по-перше, щвидкість запису, що показував браузер, була десь 4,7 кБ, ну і як наслідок - в ті пітори хвилини влізли просто якісь рвані шматки аж з чотирьох чи може й пяти пісень.
Власне, кращого результату не варто було й чекати, та спробувати таки треба було. Потестив, отже :)
Спробував іще просто послухати тих 196 від десятої до одинадцятої вечора. Вже значно краще, ніж удень, вже воно навіть показувало у Вінампі швидкість 192, та все-одно рвало звук - секунда-дві, і все, кілька секунд знову заповнює буфер.
Спробую ще після дванадцятої, заради цікавості, а взагалі пошукаю собі щось таке на моїй швидкості, як знайду. Гадаю, що вдасться, але не в нас, бо наші всі до одного пнуться бозна чого бозна куди :)
Якесь нативне американське кантрі, чи як його там ще, щось таке. Там у них стараються вдовольнити запити та можливості будь-яких потенційних слухачів, давно вже примітив, так що певні шанси знайти щось до смаку таки є.
Це як з веб-камерами у Фінляндії : бачив торік сторінку, де можна просто подивитися не відео, що вимагає відповідно товстого каналу доступу, а просто фото. Відео там, звичайно ж, теж є, та для клієнтів таких як я, з того відео просто вибирається стоп-кадр на будь який момент часу, коли ти клікнеш мишкою. Хвилина-друга - і ти вже бачиш, що зараз робиться у Хельсінкі, чи ще де, є навіть камери, що встановлені на пунктах пропуску на кордоні.
Люди дуже практичні, орієнтовані на бізнес та туризм, і дуже добре усвідомлюють, що потенційний клієнт чи там партнер не стане годинами милуватися хай там навіть найчарівнішими краєвидами ( а наш - то ще й не зможе просто з технічної причини, бо канал же ж ніякий !), багатьом цілком достатньо буде просто глянути раз-другий, замело там снігом місто чи ні, яка черга на кордоні, тощо. Дуже практично. На жаль, в яку папку запхнув закладку, вже не знайду одразу, а може вона й не на цій машині, не згадаю навіть. Хіба що пошукати в однієї гарної жінки в ЖЖ, що я їй колись той лінк давав у коментарях, анонімно. :)
Скільки нашим адмінам не писав про веб-камери у Києві, або ще де - як об стіну горохом. Хлопці всі до одного як той ото грузин з совкового анекдоту, що продає собі мандарини, і тут його хтось просить розміняти 25 карбованців : "Ті што, дарагой, разві біваєт мєньше ?!"
:)

(no subject)

Date: 2015-01-04 12:15 am (UTC)
myos_otis: Незабудка (Default)
From: [personal profile] myos_otis
Та нема за що, пусте.
Після опівночі та ж картина що й на 10-11 вечора, ні, шукатиму своє.
А що за кліп, вперше те імя чую, дайте прямий лінк, будь ласка. Іще краще - коли є варіант з не надто завеликим розміром, щось на зразок *.3gp що моя Нокія так добре вміє, ну або взагалі хай навіть той самий формат, тільки з нижчим FPS, чи як його там, а то максимальну якість мені довго.
Трохи заздрю вашій обізнаності на кантрі, мені воно як тій сороці окуляри, аби блищало! :)

(no subject)

Date: 2015-01-05 10:55 am (UTC)
myos_otis: Незабудка (Default)
From: [personal profile] myos_otis
Ага, красно дякую !
Фото забрав одразу ще зранку, а далі мабуть адмін мого провайдеора напився, бо лінію почало рвати так, що мп3-шку забрав аж опівночі, та й то з півсотні разів зупинялося, довелося з годину слідкувати та вмикати закачку знову. Відеоформат - саме, як казав бідний віслючок Іо - "мой любімий размєр", але коли я його заберу - хто зна. Налагодиться - то годин за пять-десять.
На жаль, плакат та слова кращі за музику. Щось дівчата не дотягують до рівня Ореста.
Пошукаю, може у них є що цікавіше.

(no subject)

Date: 2015-01-02 10:00 pm (UTC)
From: [personal profile] 0rest
Не прилетить. Я нормально ставлюся до всіх мов. Дратує пристосуванство і дисгармонія, бляді різні і т.п. тваринні мотиви. Дратує, коли кажуть українська радіостанція, а з неї кацапські вуха стирчать, патамушта бабкі нє пахнут. Блядства не люблю, а не мову. У вас такого не буде, еге ж? ;)

(no subject)

Date: 2015-01-02 10:57 pm (UTC)
myos_otis: Незабудка (Default)
From: [personal profile] myos_otis
Так, не буде.
Взагалі мені подобається оцей зворот мови, коли рівнозначно сказати можна і "Так, не буде." і "Ні, не буде." :)
Спільний для багатьох мов, хоч би й німецької навіть, хоча тамтешнє подвійне заперечення - то взагалі щось особливе, заплутатися можна.
Я це, власне, ні до чого, просто все ніяк не можу дочитати гарну повість одного німця, саме через оцю фігню.
Саме про неї й буде перший пост. Власне, то тільки привід, аби звернутися до деякого аналізу одного цікавого як на мене російськомовного письменника, ну та побачите.

(no subject)

Date: 2015-01-03 03:49 pm (UTC)
From: [personal profile] 0rest
Правильно було б "ні, не буде". "Так, не буде" - це з паралельної калічної реальності лінгвоінвалідів.

(no subject)

Date: 2015-01-03 04:44 pm (UTC)
myos_otis: Незабудка (Default)
From: [personal profile] myos_otis
Не стану з вами вступати в суперечку, бо відчуваю, що смак у мене мабуть таки трохи зіпсований паралельним існуванням-снуванням в бідній моїй голові трьох-чотирьох мов водночас. Але (оскільки зараз снує головним чином німецька ) мушу зазначити, що деякі з побутових на сьогодні виразів, що на перший погляд варто було б класифікувати як просторічні, чи (як там його в біса по нашому) - разговорной речью, напрямки запозичені з німецької, де вони, здається мені, не перше десятиріччя вже вживані як рідні-ріднесенькі, нативні. Ну ось хоча б, коли хто з чим не згоден, то він може по-нашому, по-простому, сказати Оце ...тра-ля-ля, казна-що... - не те, що ви кажете, НІ РАЗУ!
Nicht einmal! - це можна знайти і у Генріха Бйолля, що починав у 40-ві-50-ті, і у Єріха Кестнера, що написав кращі, як на мою думку, у цілому світі, повісті про дітей ще у 30-ті, в самий розпал нацизму.
Пригадайте самі вже, чи часто ви чули двадцять років тому оце ні разу!
А в одній книжечці для позакласного читання німецькою з оповіданнями авторів з ГДР я взагалі, між іншим, вичитав, що Германія тих часів була першою країною, де дотумкали задля економії електроенергії запровадити літній та зимовий час. Це, звичайно, не має особливого відношення до мови як такої взагалі, але, на мою думку, прямо вказує на джерело, з якого після 45-го країни-переможці черпали не лише контрибуцію у вигляді станків та вчених-ядерників, а й багато чого всякого - від ідей на зразок літнього часу і аж до елементів мови, власне.
Edited Date: 2015-01-03 04:45 pm (UTC)

(no subject)

Date: 2015-01-03 04:57 pm (UTC)
From: [personal profile] 0rest
побічні наслідки від знання мов існують, це вам кожен пес скаже. Але незнання рідної це не виправдовує. У нас не кажуть ні тра-ля-ля, ні "ні разу" і казати не будуть, хіба лінгвоінваліди. У нас кажуть "язиком таляпає", плюс ще купу синонімів того виразу є. Молоти можна, наприклад, триндіти можна, але то вже, імовірно, новотвір, і т.п. Щодо суперечки - то суперечки бути не може в даному питанні, оскільки я правий беззаперечно :)

(no subject)

Date: 2015-01-03 05:19 pm (UTC)
myos_otis: Незабудка (Default)
From: [personal profile] myos_otis
Ага, есть два мнения : моё и неправильное! (С) :)
Взагалі-то я для того й завів собі Дрім українською, аби практикою вилікувати власну память. Та все ж до німецької у мене особливе відношення.
Не знаю, в якій місцевості ви виросли, та у нас на півдні смачну питну воду всі, завжди і скрізь, як мені здавалося ще з дитинства, називали і називають солодкою. І лише на другий чи третій рік по тому, як я вирішив надолужити свое знання німецької, я випадково помітив що сучасні німці теж кажуть солодка вода: SüßWasser! ( пишеться правильно з малою W, звичайно ж ) . Ну а далі вже пішло поїхало - я був настільки вражений, що при будь якій нагоді намагався з`ясувати, звідки ноги ростуть.
На жаль, я в цій справі тільки аматор, тож не можу точно сказати - чи то наші селяни ще з часів Катерини Другої запозичили у німців-колоністів солодку воду, чи навпаки було. Але є ще дуже багато українських слів німецького походження ( часто через ідіш, але то вже тонкощі).
Тож не бачу нічого поганого в деякій плутанині, навпаки, так навіть цікавіше :)

(no subject)

Date: 2015-01-03 05:35 pm (UTC)
From: [personal profile] 0rest
в нас, на бандерівщині, "солодка вода" = шипучка з магазину. Це все.

(no subject)

Date: 2015-01-03 06:59 pm (UTC)
myos_otis: Незабудка (Default)
From: [personal profile] myos_otis
Ну, у вас там теж дуже цікава, хоча й зовсім не схожа на нашу, мовна ситуація. На жаль, бував у Карпатах дуже недовго і лише двічі чи тричі, та й то у власній компанії ще тієї пори, коли мене либонь ніщо інше окрім дівчат і не цікавило :)
От мій батько, що виріс тут, де й я, знав багато чого, міг вільно порозумітися і з румунами ( чи, по-нашому, молдаванами :) ), що дуже поширено тут у нас, ну і так само й з усіма, хто населяв Одесу часів його молодості. Але, маючи ( хоч і далеких ) родичів у Чернівцях, непогано розумівся і на бандерівській :), мало того, в селі щороку були пастухи-заробітчани, як то кажуть, з полонини, а дехто з них навіть одружився на місцевих, та й тут і залишився. Бринза в нашій місцевості теж, власне надбання, яким завдячуємо йому та його пастухам, до того наші селяни робили з молока хіба що вершки, сметану та масло. Зараз пасажирів(тіток, головним чином, звичайно ж) місцевих автобусів, чи маршруток, що вирушають з тутешніх сіл до Одеси рейсом десь о третій ночі, усі інші тут у нас так і кличуть - бринзарями... :)
Ну і, само собою, батько непогано знався на тому, що робилося на Буковині, Тернопільщині та в Закарпатті наприкінці 40-х-початку 50-х, бо був людиною дуже неупередженою і клав на всю оту пропаганду з високої гОри.
Втім, обережності він ніколи не втрачав, тож і дожив собі до глибокої старості.
А коли він почав їздити на карпатські курорти, то крім різнИх із дерева сувенірних беркутів та фотографій з білочками, ну й ще кількох пляшок цілющої мінеральної води, завжди привозив із собою гарні згадки про чудових співрозмовників з числа місцевого населення. Певно, що в нього, не лінгвіста ні разу :), був хист до мов, чуття.
Я зростав і жив уже в значно інщі часи, тож мені не так щастило, та й не там. Хотілося б, звичайно, більшого, але й те що маю - теж непогано.

(no subject)

Date: 2016-05-26 04:38 pm (UTC)
From: [personal profile] 0rest
о, сенькс.

(no subject)

Date: 2015-01-03 03:04 am (UTC)
myos_otis: Незабудка (Default)
From: [personal profile] myos_otis
Ну нарешті!
Ото я роззява, увесь час тицяв до вінампу другий лінк.
А як тільки відрізав від нього хвостик "/;stream.nsv", все відразу ж заграло. І швидкість правильно показує - 48kbps. Тільки все-одно, навіть о пятій ранку, коли точно всі сплять, нічого більше, окрім слухання радіо, робити не можна. Довелося його спинити, аби написати цей коментар. Слабенький канал, може погода винувата, не знаю, та влітку буває краще.

Expand Cut Tags

No cut tags

Style Credit